пʼятницю, 24 червня 2011 р.

Коробочка і моє перше мило)))

Коробочка, яку ви вже бачили... ну і мило... яке я варила вперше)))


Ну, ось і моє мило))) Дуже хотіла спробувати зварити сама! Перечитала трошки в неті інформації, рецептиків, МК, і зварила. За основу брала дитяче мило "Агуша", добавляла рицинову олію, гліцерин, оливкову олію, ванільний цукор, відвар Елекасолу (якраз мала запарений) і трішки води... все давала на "око"... прикрасила то все сухими квіточками, які заздалегідь підсушила...

Єдине, що хотіла уточнити, чи можна додавати в мило харчовий барвник?
Чи можна додавати харчовий ароматизатор?
І яке дитяче мило найкраще підійде, бо "Агушею" я не дуже задоволена... залишився запах мила, а я хотіла трішки іншого результату?

Дякую за візит!

13 коментарів:

  1. Ого,ти молодчинка,просто супер!!!!Тепер мусиш цукерочку робити (щоб я могла виграти таке мильце)))))))))))))))))))))))(жартую)

    ВідповістиВидалити
  2. запах дитячого мила нічим не переб"єш!
    я додавала лавандову і апельсинову олію, запах так і не перебило..
    треба брати мильну основу .
    барвник можна додавати, на рахунок ароматизатора не знаю...краще брати ефірні олії - апельсин, лаванда чи будь-який інший який тобі нра..
    Бажаю вдалих експерементів!!!!
    я от планую мило-скраб зробити

    ВідповістиВидалити
  3. Надюша, молодчинка! Я все обещала МК, но руки не доходят до мыла. По поводу вопросов...Краситель лучше только пищевой, т.к. о н безопасен и для детской кожи.Но он с течением времени темнеет, поэтому надо очень аккуратно добавлять. Но нельзя оставлять на солнце(кардинально меняет цвет).Ароматизатор можно и пищевой, но он не так "держит" запах. Лучше все-аки потратится. Если нет возможности,то добавь корицу и кофе. Заодно получится мыло-скрап. У меня есть МК: http://stacykalo.blogspot.com/search/label/%D0%9C%D0%9A
    Сейчас я покупаю основу, чтобы играть с цветами(выливать разные), а раньше покупала мыло TEO детское. Оно хорошо натирается на терке и у него приятный ромашковый аромат. Он смешивается с другими, чувствуется, но не перебивает их.
    Еще учти, что все сухоцветы какого бы они не были изначально цвета в мыле КОРИЧНЕВЕЮТ)))
    Если есть еще вопросики, пиши. С радостью отвечу. Мылом я занимаюсь дольше, чем скрапом)))

    ВідповістиВидалити
  4. Да, забыла. Эфирные масла очень летучи. В мыле запах не более недели или двух держиться. Поэтому их компонуют по свойствам, а для запаха все равно добавляют ароматизатор)))

    ВідповістиВидалити
  5. Дівчатка дякую за таку оцінку мого мила! Настя, квіти справді потемніли в милі))) Дуже дякую за поради і МК, буду пробувати!

    ВідповістиВидалити
  6. а мило прикольне,я хочу теж попробувати но щось руки не доходять а ще В МЕНЕ В БЛОЗІ-МАГАЗИНІ ПРОВОДИТЬСЯ СП ПАКЕТИКІВ, І ТАМ Є БАГАТО ЧОГО ЦІКАВОГО ЗАХОДЬ http://magazun-marunka1988.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  7. Надюша, пробуй. Мы уже год не покупаем никакого мыла и средств для умывания!Только своим "хэндмейдом" пользуемся))))

    ВідповістиВидалити
  8. Яке гарне милко. Вже давно мрію спробувати зварити, та ніяк ручки не доходять)

    ВідповістиВидалити
  9. Надюш, дуже симпатично! Свого часу варила милко. Брала дитяче "Агу"- і от кава заварена в молоці(дуже густа) перебила усі посторонні запахи.
    Але коли спробувала мильну основу - то зрозуміло, що це мегапросто і зручно. І більше дитячим милком не користувалася.

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую дівчатка, що заходите... Тань, будем знати)))

    ВідповістиВидалити
  11. Зайди до мене і обери собі АТСку)))))))))))))http://ivankarab.blogspot.com/2011/06/blog-post_28.html

    ВідповістиВидалити
  12. молодец!!! я тоже когда то сдетского начинала-и очень даже нравилось.
    теперь иногда к праздникам как сувенирное мыло-покупаю основу и делаю.
    но если делаю полезное и натуральное-то только из масел ищелочи.
    не сразу научилась. химию сначала изучала чуть чуть. а потом сделала свое первое на подсолнечном масле-и получилось!!! до сих пор храню круглешочек с кофейными зернами! и как ни странно-не испортился)))
    заходи почаще на мой блог-так и научишься. а я всегда рада буду помочь.

    ВідповістиВидалити