середу, 8 лютого 2012 р.

Учиться, учитса, и исчо раз учицца..

Сьогодні я, я коротко... покажу листівку для маленького хлопчика Маркіянчика)))) Навіть подумати не могла, що дитяча тематика, то непроста справа... я так довго думала над ідеєю цієї листівки... що то взагалі...мозок чуть не взірвався... Короче, висновок один- "...учиться, учитса, и исчо раз учицца..." !!! А, памятаєте, хто так казав... вроді Ленін... Уууу... А його так не любила, і значок жовтенятка завжди забувала одягати, за що завжди від вчительки получала виговор....А, піонером, я так, і не встигла стати, бо розпався Союз))) Ха... короче, мало бути коротко, а получилися... мемуари...
А, прикол в тому, що листівка якраз у національних кольорах України і Швеції... із вкрапленням червоного))) Короче, дивіться самі))))

не можу вибрати, яке фото краще)))



Приймаю участь...

пташка, квіти, серце, 
до 29.02.

до 14.02.
картинка для натхнення

Всім дякую, що забігаєте)))) Цьом)
Не мерзніть)

Щиро ваша Надійка!



28 коментарів:

  1. Дуже цікава листівочка)),малюнок такий кльовий:)))! Успіху у завданнях))!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ліля, дякую) Малюночок, вже навіть не памятаю звідки він у мене...

      Видалити
  2. як гарно!!! та, дитячі листівки мені теж тяжче вдаються, особливо для хлопчиків. а в тебе вийшло суперово!!!
    і мені 1-а фотка сподобалась :)
    Дякую за участь у Завданні від АртКлубу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марянка, дякую) бачиш і я про це... не все так просто)

      Видалити
  3. Ого,Надюш,вот так задачи ты себе ставишь!!!
    Так держать!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Віка, це ж не тільки у скрапі... а і по житті треба розвиватися, бо інакше не можна....сама розумієш))))

      Видалити
  4. для мене хлопчача тема теж непроста) Весела листівка, із завданням ти впоралась)

    ВідповістиВидалити
  5. Класно вийшло,мені листівочка сподобалась!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. погоджуюсь що для діток робити то найскладніше... але в тебе вийшло чудово! молодець!

    ВідповістиВидалити
  7. Гарно... чомусь для дітей робити найскладніше, я теж це помітила... Вони, мабуть, самі правдиві критики, чи що таке... А піонером я ще встигла побути...:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, так і ти це помітила) Значить так і є... Можливо, бо дитяча тема не така популярна як шеббі чи вінтаж)))))))))))

      Видалити
  8. Оооо краса! Я думаю ти абсолютно точно і ідеально справилась із завданням. Має сподобатись)

    Заходь до мене в гості за нагородою!)
    http://blacula-scrap.blogspot.com/2012/02/7.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Наталічка) Неймовірно приємно) Давненько у мене небуло нагород))))цьом

      Видалити
  9. як я тебе розумію..сама свій літачок "народжувала в муках"
    але листівочка у тебе вийшла чудова!!
    успіху в завданні!!

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже гарна листівочка, Надійка!! так-так, дітки самі правдиві критики,як сказала Оля, тому й хочеться "вгодити" і побачити щирі сповнені радості маленькі оченятка ;)

    ВідповістиВидалити
  11. Бравісімо Надійка!!!!! Ти умнічка!! Обожнюю яскраві кольори, гарно поєднані!! І головне акуратно!!!

    ВідповістиВидалити
  12. І мені сподобалась!! Суперова листівочка!!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Надюшка, а мені дуже-дуже сподобалась листівка!!!! для дітей важко робити. а ти справилась чудово!!

    ВідповістиВидалити
  14. о, я дитачих ще не робила. ти чудово впоралась!!! мены здаэться, що якраз те, що треба! молодчинка;)

    ВідповістиВидалити
  15. Я тоже в восторге от открытули!!!Такие цвета класснючие подобрала))))
    Куда ж тебе учится?! С географией, смотрю, у тебя полный порядок))))
    А детская тема, действительно, далеко непростая. Т.к. зачастую нужно угодить не только адресату, но и его или ее родителям))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, от окрім дитини, то ж батьки будуть оцінювати))) Точно! Дякую Настя за гарні слова)

      Видалити
  16. Дівчаточка, всіх цьомаю і дуже дякую за те, що ви є))) Ви, мені стільки сили і наснаги додаєте своєю підтримкою і присутністю!

    ВідповістиВидалити
  17. Дуже гарна листівка. Кольори бомбезні :) Дякую за участь в блозі Арт Клуб.

    ВідповістиВидалити
  18. Какая яркая и жизнерадостная! Думаю, ты скромничаешь насчет детской темы)) Очень хорошо удается!
    Спасибо за участие в задании от "Арт Клуба"!

    ВідповістиВидалити