четвер, 23 лютого 2012 р.

Запрошений дизайнер в SDC

Всім привіт! Замучило мене і мій любимий блог це вредоносне ПО! Хто, знає як його позбутися напишіть мені на пошту nadiya1@i.ua! Буду дуже вдячна!
А, тепер  розкажу і покажу, що ж я такого зробила, як запрошений дизайнер в блозі 


Завдання по рецепту: 
8 березня, 
тканина(стрічки, мереживо рахується),
3 гудзики,
 фактурний фон.

До слова "фактурний", я підійшла дуже сурйозно... бо у своїй роботі використала багато, багато акрилової фарби, яєчну скарлупу (тільки не сміятися))), і лак) От і все, фон готовий!



 Трішки зблизька...

Але все може бути набагато простіше... а я простих шляхів не шукаю...ггг
Важко бути запрошеним дизайнером, це дуже відповідально!!!  Адже ти не знаєш чи справилась ти із завданням, чи твоя робота не гірша... Ох, мене це довго мучило, але перемучило!
Хочу, ще у запрошені дизайнери...аааа!!! І, хто ж мене запросить...Га?
Цьом-цьом!

24 коментарі:

  1. Дуже яскрава і життєрадісна листівка, відразу весни і сонечка захотілось ))) і щоб все-все зацвіло )))

    ВідповістиВидалити
  2. а я зайшла через Оперу ))) Хром вибиває те ПО ((((
    листівка просто бомбезна!!!! шалено мені сподобалась!!!молодчинка!!

    ВідповістиВидалити
  3. Байство цвета!!! Так радостно!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже класна листівочка вийшла,така яскрава і весняна!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. О, я вчора бачила в блозі. Така весела, такі кольори, точно бомбезна. А фактурний фон, то саморобний?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Соля... так все сама робила... акрил, яйця і лак... ось і рецепт)))Я, писала вище)))))
      Щось таке намудрувала...і от получилася така листівочка!

      Видалити
    2. )))я неправильно питання поставила, мала на увазі фактурний це що? Дехто сам робить, а в декого тиснення?

      Видалити
    3. Соля, ні то все я сама робила... основа із акрилової фарби... все все фарба, просто накладала в декілька етапів...спершу просто фарба, потім малювала кружечки, потім накладала шкарлупу, потім малювала кружечки різним кольором, потім тонувала шкарлупку, потім всі елементи залакувала)))) Майже, мк)))))

      Видалити
  6. Класно так! а що за ПО? в мене все ок...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля, це вредоносное ПО... сама не знаю, що то таке із чим його їдять... В Хромі мені блокує вхід в мій блог! а, з Опери, Зірочка заходила, то казала ніби нічого не має...
      Сама, вже не знаю, що то за франца????

      Видалити
  7. Листівка просто весняна бомба!

    ВідповістиВидалити
  8. ну нічого собі!!! ото ти точно серйозно підійшла до завдання!!!
    листівка мега яскрава і позитивна! молодець1

    ВідповістиВидалити
  9. Вав!!! Це справжній феєрверк емоцій!
    Без сумніву, тебе запрошуватимуть ще й ще! От побачиш, тільки встигатимеш робити;)
    п.с. на рахунок ПО я щось теж розстроїлась, на багато блогів при вході пише, що там якась загроза, то я й не заходжу((( а хочеться... але на твій впустило, ура!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, ПО вже зникло... і хай котиься геть...
      Іринко, дякую) Я буду дуже старатися)))

      Видалити
  10. Листівка дуже класна, така весняна! Пора мені перелаштовуватися на весняний лад)

    ВідповістиВидалити