вівторок, 14 серпня 2012 р.

Коробочка-шкатулка...

Привіт, привіт! Сьогодні я буду малослівна, але багатофотна... ну якось так!!!
Покажу, яку я коробочку-шкатулку зробила в подарунок на весілля одній дуже гарній молодій парі! 
 Насправді робила із нуля, бокс для фото, але потім ідея переросла у багатофункційну коробочку!!! Дивіться самі!




Ось так був запакований мій подарунок...

Листівка для із побажаннями для молодої пари!


 А тепер я обіцяла молодим, що покажу, як ще можна використовувати цю коробочку... Шкатулка для прикрас....
Можна зберігати фото...
Можна використовувати як рамку для фото...
Пустенька...
 Кутовий дирокол для фото...

Із цією коробочкою-шкатулкою приймаю участь :

і
В роботі я використала кутовий дирокол.

 Далі, хочу похвалитися своєю виграною цукерочкою!!! Іринка, ще і ще раз, тобі дякую! Мишка всім нам дуже сподобалася! Він дуже акуратно і професійно виконаний! Тож, всіх запрошую до Іринки Буткевич в блог ознайомитися із її творчістю!
А, ось мій подаруночок від Ірусі!




Правда ж він класний... Іруся дякую за Мишика і за подаруночки!!!












Далі, ще хочу показати, які я зробила квіточки... Квіточки-заколки!!!

Спочатку була ідея  використати їх для зачіски!

Але, в результаті, використала для плаття! Ось, так! 
Ну, щось останнім часом у мене дуууже довгі дописи... Дякую, всім хто дочитав і додивився...
Рада вам і вашим коментам! Цьом-цьом! Па-па!
Щиро ваша Canadiya!

30 коментарів:

  1. О, привіт! ти така стиляжна... Вітаю з виграшем Миша - Капкейка! А кооробка дійсно багатофункційна, це ж треба - ще й рамку з неї зробила :) Дуже цікава штука!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олюся, файно дякую! Це я така на весілля ходила))))
      А, щодо коробочки, то так... моя хфантазія не спить не дремлить... ото і напридумала стільки всього!

      Видалити
  2. Яка ж ти гарнюня!

    Коробочка дійсно багатофункціональна! Зверху тканина? Шикарна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Інна, дякую!!! Дуже приємно! Я, аж зашарілася))))

      Так, зверху тканина!

      Видалити
  3. Класно - дійсно багатофункціонально. І заколочка суперова вийшла - теж багатофіункціональна ;-) Бажаю перемоги у завданні!

    ВідповістиВидалити
  4. дуже вишукана коробочка, а вiд листвки з укр мотивами я взагалi прибалдiла!))) хенд-мейд квiточкu дуже гарно вписались в твiй образ - красунечка!

    ВідповістиВидалити
  5. Красунька!!! Дуже гарне фото)))) Шкатулка суперова, я от ніяк не докумекаю як такі робляться)))) І подарунок від Іринки - суперовий!!! (я його вживу бачила))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля, дякую) Там немає нічого складного, як то кажуть ловкость рук і ніяких махінацій! Я, ж сама вперше таку річ робила))))

      Видалити
  6. Оце так багатофункціональна коробочка! Так гарно все продумала, супер!
    А мишка яка кльова, вітаю :)
    Ну і заколка-брош теж досить миленька. Гарно ти попрацювала :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Віра. дякую! Я, старалася! направду дуже переживала, хотілося, щоб молодятам пригодилося, ну і щоб гарненьке було!

      Видалити
  7. Дуже класна вийшла коробочка!!!!!!!!!!!!!
    Ти молодчинка і красуня)))))

    ВідповістиВидалити
  8. скільки всього!) коробочка чудова, а квіточки, що на зачісці, що на сукенці виглядають прекрасно! ти велика молодчинка! І красуня))

    Миш милий і смішний)) вітаю з подаруночком))

    ВідповістиВидалити
  9. Коробочка фантастична, стільки функцій :)

    ВідповістиВидалити
  10. Надійко, чудова коробочка, нічого зайвого.. і так... по-українськи))
    І які квіточки.... ммммм .....краса) і ти і квіточки))

    ВідповістиВидалити
  11. А мне в волосах цветочки понравились :)) Очень стильно смотрятся :) Коробочка такая многофункциональная, я бы использовала как фоторамку :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алінка, рада тебе тут читати! Дякую! Приємно, що тобі сподобалося!

      Видалити
  12. суперова коробочка!!!
    ще й така багатофункціональна!!!
    і квіточки дуже гарні!!
    чудовов пасують до плаття!!

    ВідповістиВидалити
  13. Ой, яка ти гарнюня та стильна;). Вітаю з Мишеням, дуже прикольне! Ну, а коробочка дуже бомбезно зроблена! Супер! Тре зліфтити:) Мона?:-D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталя, дякую! Можеш ліфтити, адже не я її придумала)))

      Видалити
  14. прекрасная работа! отличное исполнение! я бы даже сказала - новаторски!
    спасибо за участие в задании блога журнала Скрап-Инфо!

    ВідповістиВидалити
  15. Вітаю з перемогою! Робота шикарна!

    ВідповістиВидалити