вівторок, 28 серпня 2012 р.

Майстер клас, ярмарка і листівка!

Привіт! Зі святом вас любі мої! Ми із Артурком якраз прийшли із церкви, пообідали, малий заснув, а я до вас! Спішу поділитися ганими новинами!!!
Отож почну з далеку! 24 серпня в День Незалежності нашої держави  мене запросили провести Майстер Клас, щоб допомогти зібрати кошти онкохворим діткам! Виставку і мк організовував благодійний фонд "Крила Наді" в м. Трускавець. Тож я всіма силами хотіла прийняти участь, адже це для мене вперше! Перша виставка і перший майстер клас! Отож, далі трішки фото!!!




















Ось, ця дівчинка була в шаленому захваті від процесу створення лисівки...  вона дуже старалася, бо робила для мами!
Ну і ось готові роботи! Учениць було 4, одна дівчинка поспішала, тож ми її не встигли сфотографували... а шкода... у неї явно талант!



Це я в нових сережках від Жменьки щастя! Скільки там тих сережок, а я щаслива як "слон"!!!

 Ще трішки вистаки... ось такі брутальні і водночас милі скульптури...



Арт-студія Mamatu


"Жменька щастя" і мої нові друзі... їхні вироби просто фантастичні...



 Неперевершені квіточки... немов живі....


 Цукерочки не бажаєте... а ні, їсти їх не можна... це полімерна глина...

 Оригінально, правда?

 Загалом буули проведені МК із валяння  вовни , псевдо вітраж, декупаж, сркапбукінг і  лялька -мотанка від Творчої майстерні "paMpu"! Їм окрема подяка за гарні фото!!!!
Ну, і далі ще покажу нові роботи... але не всі одразу... Ви мабуть помітили, новинки на виставочному столі, але про все по порядку! 
Сьогодні у блозі "Завдання для душі" стартувало  соковите експрес -завдання по палітрі!
Заходьте!



Робила по скетчу від  блогу  Творим Вместе



А, в блозі Скрап-Инфо, моя робота перемогла!!!Ура!
Всім дякую! Дуже надіюся, що ви потішитися за мене! 
Гарного дня!
Щиро ваша Canadiya!

36 коментарів:

  1. Надійко, молодчинка! бажаю побільше таких позитивних емоцій та усмішок!

    ВідповістиВидалити
  2. Надюша,ти молодчинка,насправді це прекрасно,знати що ти можеш хоч чимось допомогти діткам!!!!!Твоі роботи прекрасні,і вони варті уваги!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Моя допомога мінімальна! Але, дякую за гарні слова!

      Видалити
  3. Надюша, вітаю з дебютом!!! цікава у вас ярмарка вийшла, стільки краси дівчата наробили!

    ВідповістиВидалити
  4. Надійко, ти молодчинка і красуня))) знов тобі пишу це)) І коли ти все встигаєш?)))
    Все одно твій столик нам найближчий і цікацвіший)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іруся, дякую! Мені дуже приємно! Насправді дуже багато творю вночі, дможу робити до 2-3 ночі... ось так натхнення приходить от я ріжу і клею...

      Видалити
  5. Надійко,який суперовий пост:))),я в захваті!!! Вітаю тебе,ти просто молодчинка,така зосереджена у справі:)))!Радію за тебе!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Супер! Вітаю з участю у виставці, у такому цікавому мк, зі знайомством з чудовими новими друзями (ох вже та "Жменька", сама мало язика не проковтнула, роздивляючись їхні штучки!!! :), з перемогою! Мало того, що ти талановита і чудова людина, так ти ще красунька! Яка зачіска, очі! Про сережки мовчу, бо дико заздрю... :)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олю, дякую! Так, у "Жменьки" справді все таке апетитне... рада, що ти тут!Цьом!

      Видалити
  7. Надійко, стільки новин, позитиву і краси!!! Молодчинка!!!
    І листівочки твої звичайно ж неймовірні!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Молодчинка! Насправді, дуже і дуже мало людей, які можуть і хочуть допомогти хворим діткам. Бажаю побільше перемог, МК та участі у виставках!

    ВідповістиВидалити
  9. здорово як! ти молодець! роботи учениць чудові)) вмієш відкривати таланти)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Люда, дякую! Просто хотіла, щоб дівчатка самі проявили свій талант, і у мене це вийшло! Вони розкрилися...

      Видалити
  10. Надя, молодець, що долучилася до такої потрібної справи! І роботи твої на висоті! :)

    ВідповістиВидалити
  11. Надійка ти велика умнічка!! Таку справу зробила!!!! Велике тобі дякую! Дуже гарно виглядаєш, надзвичайно красива зачіска, а сережки - просто відпад! Це пластика? Шикарно!! Дякую за такий жетальний фотозвіт!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марянка, щиро дякую за гарні слова! Якщо чесно, то я навіть не знаю із чого мої сережки... здається полімерна глина... Зайди до них в групу в контактах, так купа всього!

      Видалити
  12. Цікавий пост, стільки фото, листівочка дуже-дуже сподобалась
    Запрошую до себе на цукерочку
    http://princezza8412.blogspot.com/2012/08/blog-post_28.html

    ВідповістиВидалити
  13. Вітаю з деб"ютом!!
    чудові роботи, прекрасний ярмарок!!!
    Благородна справа, ти молодчинка!!!
    і красунька!!!

    ВідповістиВидалити
  14. Молодець! Продовжую захоплюватися тобою і твоїми творчими поворотами-дорогами!

    ВідповістиВидалити
  15. Яка ти молодчинка! Стільки краси натворила, діток навчила і сама як лялічка :)
    Сережки і справді суперові :)

    ВідповістиВидалити
  16. Надійко, яка молодчинка - взялася за просто святе діло!!! І скільки там всякої краси у тебе було на столику!!! Остання твоя листівочка - просто фантастика! Страшенно мені подобається!
    До речі, тобі так класно з цим кольором волосся і зачіскою ;)! І сережки дуже до лиця!
    Вітаю з заслуженою перемогою!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля, ти перша зауважила про мій колір волося! Переживала, коли йшла на цей крок... Але поки результатом задоволена!

      дуже дякую за теплі слова!

      Видалити
  17. Получила огромный заряд позитива от твоего поста :) Прекрасно выглядишь и видно с каким удовольствием подходишь к своему делу :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аліна, дякую за таку кучу компліментів! Мені дуже приємно!

      Видалити
  18. Очень интересно!Открытка сплошной позитив!Спасибо от "Творим вместе"!

    ВідповістиВидалити