вівторок, 4 вересня 2012 р.

Кулінарія №2

Всім привіт! Із осінню Нас, любі мої! Це гарна пора, і теж чекаю багато радості, натхнення і позитиву від щедрої осені! Я, прийшла, до вас із кулінарною книгою! Отож, сьогодні не буде багато тексту, а як завше багато фото..

120 тонованих у каві з корицею аркушів. Розділювачі із папірчика October Afternoon. Брадси, штампи, стрічки, мереживо, тканина небілений льон, закладка вощений шнурок. 












Тильна сторона книги.


Прийму участь в квесті #9 від Simple Desire

Щbро дякую, що забігаєте! Люблю ваш коментарі!
Ваша Canadiya!

14 коментарів:

  1. Ммммм, Надійко, яка краса!!! І стільки фото!! Дуже-дуже сподобалась книга!!! Така вся "смачнюща"!:)
    Уявляю, яка приємність - записувати в таку розкіш рецепти!!

    ВідповістиВидалити
  2. Яка чудова кулінарна книга, я в захваті!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. так, настроює на кулінарні фантазіï і наганяє апетиту, а якщо ще й кавою з корицею пахне, мммм...

    ВідповістиВидалити
  4. Краса!! я б сказала, книга для кулінарних шедеврів ))) дуже сподобалась ідея стрічечок-закладок, такі цікаві і веселі закладочки вийшли ))

    ВідповістиВидалити
  5. кльовий!!! так несподівано яскраво виглядають на тонованих листочках закладки з стрічок! Дуже оригінально!

    ВідповістиВидалити
  6. Надя, красивущая книжечка! И обложка хороша и разделители чудесные :))

    ВідповістиВидалити
  7. Просто чудо!!!!Комусь несказанно повезло!!! Ти супер майстриня!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Надійка, блокнотики в тебе суперові виходять!! Молодець!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Дівчатка, щиро дякую за ваші коментарі! Мені дуже і дуже приємно їх читати!

    Цьомаю всіх!

    ВідповістиВидалити
  10. Шебби)))))))))) Очень красиво! Я очарована)))))

    ВідповістиВидалити
  11. Надя, ти молодчинка! Кулінарна книга просто бомбова! :)

    ВідповістиВидалити